mandag 20. august 2012

I seineste laget?

Det begynner kanskje å bli litt vel seint å sende sommerkort til noen nå - i siste halvdelen av august? Men jeg rekker iallefall såvidt å delta i Andrine og Marens sommerutfordring. Utfordringen var: Bli inspirert av ditt beste sommerminne! Man kunne også lage et prosjekt som bringer frem den gode sommerstemningen.

Jeg har laget et kort med et sommerlig Hilda-motiv. Synes disse bildene er så herlige. ♥







Bak motivet har jeg plassert en tag med tekst. Og den ser sånn ut:




Men det kommer alltids en ny sommer, og da er muligheten der for å få brukt dette kortet.

8 kommentarer:

  1. Ja, de Hilda motivene er bare sååå herlige :) Herlig sommerkort i glade farger! Morsomme de maurene :)
    Her var det knallvær i går, skikkelig sommer. I dag er det bare grått og regn... tilbake til normalen...
    Ha en fin uke! klem Unni

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlig kort! Herlige farger, herlig motiv og god sommerstempel, nydelig blomst :o)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  3. Hilda-motivene er bare så fine, for et herlig kort.
    Og så likte jeg så godt teksten på tag-en;)

    Sommeren er på helll, og det merkes. Jeg har bestemt meg for å legge det jeg vil tro må være en av de dårligste sommerene vi har hatt i min levetid bak meg og se frem mot høsten i stedet. I kveld ble det tidlig mørkt og jeg tente lys og kjente at det blir ganske ok med høst også:)

    Natta til deg,
    klem:)

    SvarSlett
  4. Så herlig kort! Morsomt stempel og herlige farger du har brukt her!

    Takk for flott bidrag!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  5. sommer ja... hvor ble det av den egentlig? Nå står regnet på ruta og banker på og høstskarpheten i lufta har kommet. Bare å innse at høsten er her nå ja...
    Det var ihvertfall et herlig motiv, som kalte på smilet. Liker fargene dine :)

    SvarSlett
  6. Kjempeherlig sommerlig kort! Hilda motivene er så fine! : ) Takk for at du er med på sommerutfordringen vår!

    SvarSlett
  7. Så morsomt kort. Aldri forseint med sommerkort:)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...