søndag 12. august 2012

Endelig kom den...

Sommerfølelsen. ♥ I dag har vi hatt en dag slik en sommerdag skal være. Med sol og varme slik at man kan sitte og sole seg. Ligge og sløve på en madrass mens man leser en god bok. Grille og spise god mat, og ikke minst - spise den utendørs. Det er slike dager man  kjenner at man har god-følelsen. Små gyldne øyeblikk man kan ta frem når høsten og vinteren kommer. I følge værmeldingen skal vi få noen slike dager fremover. Krysser fingrene for at meteorologene har rett denne gangen. Min bleke kropp trenger påfyll av D-vitaminer, og er jeg heldig kan det være at huden får bittelitt farge. Brun blir jeg nok ikke, solbrent er det større mulighet for. Fregnene får bare komme.

Her er et kort som ble laget og gitt bort allerede i juni. En hilsen til en som fortjente en stor og varm takk. Det er så koselig å gi en hilsen til noen som ikke forventer noe - men som "bare har gjort jobben sin". Men det betydde utrolig mye for oss. ♥








Nå skal jeg kikke litt på avlutningsseremonien i OL. Kjempeflott prestasjon av håndballjentene som tok gull i går. Det var en spennende kamp og vanskelig å sitte rolig og se på.


5 kommentarer:

  1. Har kost meg i sola idag jeg også, så deilig! Har jobba så mye og hardt i det siste at en fridag i dette været var utrolig kjærkomment!
    Et nydelig kort du har laget! Herlig motiv og nydelig mønsterark. Kjempesøt!
    Klem Unni

    SvarSlett
  2. Fint kort i vackra blå nyanser! Jag tycker att blått är en så svår färg, men du har verkligen lyckats med det här kortet!

    Håndball, ja... det är en spännande sport! De svenska herrarna fick ju silver och det var låååångt mer än vad någon hade förväntat sej. Trodde aldrig att de skulle ha en chans i finalen, men det blev ju en spännande match!

    Vi har också haft sol och ganska varmt idag. Härligt!

    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Ja, helgen var det virkelig flott vær, også her i Hamar :) (jeg lå inne på sofaen med en skikkelig forkjølelse så jeg fikk dessverre ikke glede av finværet)
    Så lekkert kort og så nydelig motiv du har brukt her! Nydelige farger også :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint sommerlig kort :)

    Nyt de fine sommerdagene som endelig er kommet :-D

    SvarSlett
  5. Lekkert kort du har laget :)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...