mandag 27. august 2012

Et kjapt kort

Noen ganger kommer ting bardust på selv om det er ting som gjentar seg fra år til år, og til faste datoer. Bursdager i slekta f.eks. Og som vanlig kan jeg si, så var jeg litt seint ute med å lage kort. Slik ble resultatet, etter intens jobbing rett før vi skulle dra i selskapet. Tror 14-åringen ble fornøyd.




Lillebroren min fylte 40 tidligere i sommer, og måtte få en hilsen sammen med gaven sin han også. Hadde fortsatt dårlig med tid, så løsningen ble å finne et kort lagd i fjor og føye til noen detaljer. Synes det ble bra med navn og tall på.

 



Høsten er ei tid for mange bursdager i slekta, så jeg må bare prøve å komme i gang og være litt på forskudd med å lage kort.

Her veksler været mellom sol og regn, og man blir passe lei av å måtte løpe inn og ut med tørkestativ med klær. Men nå når høsten er i gang kjenner jeg også lyst til å få ryddet litt i skap, boder og kjeller. Så mye man har liggende som man ikke trenger eller har bruk for. Og sommerklærne som ikke ble utslitt i år!, kan nå få plass innerst i klesskapet.

Har allerede kjøpt inn diverse med telys for bruk i høst, og tenker det må til noen nye planter, puter og duker for å gjøre det koselig for innekvelder som kommer. Høsten kommer vi ikke utenom likevel, vi får møte den som best vi kan.

Ha en fin uke - dere som er innom på besøk. ♥

8 kommentarer:

  1. Kjempestilige guttekort!! Misunner deg evnen til å pynte akkurat passe uten å overlesse kortet. Da kommer både motiv, mønsterark og det som er av pynt ordentlig fram.
    Godt du er forberedt til høsten :) Jeg liker IKKE høsten!! Vet jeg ikke kommer unna den, men det hjelper ikke...
    Ønsker deg en flott uke! klem Unni

    SvarSlett
  2. Flotte kort begge to. Ble kjempestilig med stemplingen på gutte kortet :o)
    Ha en flott ettermiddag :o)

    SvarSlett
  3. Idag har vi også tændt alle stearinlysene i stuen samtidig. Rigtig høstfølelse.

    Så lækre kort du har lavet. Jeg synes specielt godt om kortet til 14-åringen, men herrekortene er absolut også min stil:-)

    SvarSlett
  4. Kule kort. Likte spesielt godt alle stemplene på Thomas-kortet. Dessuten er knapper alltid dekorativt.
    Og tusen takk for hyggelig hilsen på Kvisten :)

    SvarSlett
  5. Så stilig mannekort!
    Trodde jeg hadde lagt meg til som følger men det hadde jeg ikke ,men nå er jeg det.

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Tøffe guttekort !! :)
    Her bør jo jeg få noen ideer...Daniel skal i bursdag til søndag ;)
    Herlig stempling på det øverste og kjempestilig motiv på det nederste :)

    SvarSlett
  7. Stilige kort begge to. Fint med navna på jubilantene i fokus. Har lagt meg til som følger av bloggen din. Og du er hjertelig velkommen på besøk hos meg :) God helg

    SvarSlett
  8. For noen stilige kort! Herrekort er ikke lett å lage synes jeg! Kjempe fine var de!

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...