torsdag 25. desember 2014

Flere julekort

Her kommer flere julekort. Best å passe på mens jeg har litt tid og jula er her. I år har det merkelig nok ikke blitt laget noen kort med stemplede motiv fargelagt med tusjer. Men av klippeark og motiv jeg har funnet på nettet og printet ut. Moro med en forandring også.


Når jeg printer ut bilder bruker jeg matt foto-papir. Synes det blir finest da.


Noen ordentlige nisser må det også være. Kjekt med flat pynt på kort som skal sendes med posten.




Her har jeg brukt glitter-lim på bar-kvistene. Synes ikke så godt på bildet men det ble en fin effekt.

Selv om jeg også i år ble fristet til å kjøpe nye julepapirer, så har jeg faktisk brukt mest av ark jeg har kjøpt tidligere år. Både for å bruke opp rester/mindre biter, men også fordi jeg syntes de passet bedre til motivene jeg hadde. Men av stempler er det en kombinasjon av gamle og nye. Synes også det var koselig å bruke motiv som kanskje ikke var helt "gammeldags jul".

Ønsker dere en fortsatt fin romjul! ♥

3 kommentarer:

  1. Så mange koselige julekort Irene!
    Ønsker deg ei fortsatt fin jul!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det skjønne julekortet jeg fikk i posten!
    Årets fineste, uten tvil. Og ja, jeg fikk mer enn ett ;)
    Du må scrappe mer, for du tryller frem så mye lekkert! <3

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...