tirsdag 30. desember 2014

Flere julebokser

Denne gang i mindre størrelse. Her har jeg brukt små hermetikkbokser som det har vært mais-korn i. (Selges som regel i 3-pk). Fordelen med de boksene jeg brukte, er at det ikke er noen skarp kant på innsida etter at lokket er tatt av.




Perfekte prosjekt å lage for å bruke opp reste-papirer, og passer kjempefint til å lage små gaver/hilsener. To bokser ble brukt til julegaver med et par sjokolader og en pengeseddel oppi. Så pakket jeg de i en cellofanpose med et knyttet bånd i julefarger. Glemte selvfølgelig å ta bilde av det ferdige resultatet.




Ikke behov for så mye pynt, men det var moro å prøve dette også. De kan jo dekoreres på forskjellig vis, og innholdet kan jo varieres på mange måter for å passe mottaker og anledning. Bare fantasien som setter grensene.


6 kommentarer:

  1. Så fine små bokser du har lagd.

    Det blir dagbok neste år også men ikke slik som jeg har gjort i år. Blir mye enklere og kommer vel ikke til å legge den i bloggen heller.
    Har tenkt å få scrappet flere LOer neste år. Det har blitt kraftig forsømt dette året.
    Godt Nytt År
    klem :)

    SvarSlett
  2. Vilka söta burkar du har gjort!

    Jag vill såhär på årets sista dag tacka för alla fina kommentarer du har givit mej och önska dej ett riktigt gott nytt år!

    SvarSlett
  3. Kjempefine og flott måte å bruke opp restepapiret på :-)
    Ha ett godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Nydelige bokser, og herlig gjenbruk. Sånt liker jeg.. :-)

    SvarSlett
  5. Long time no see! Jeg har vært helt fraværende i ukes, for ikke å si månedsvis. Har ikke laget så mye de siste månedene heller. Det ble bare 20 julekort, ikke engang en tredjedel av hva jeg hadde bestilling på. Det ble ingen igjen til meg, så for første gang jeg kan huske sendte jeg ingen julekort denne jula. Nå er det nytt år og nye muligheter, håper jeg blir litt mer produktiv igjen nå :) Godt å se at du fortsatt holder på! Kjempeflotte julekort du lagde og de boksene dine var også flotte! Håper alt er bra med deg og dine! Ønsker dere et godt nytt år!
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Kikar in hos dej lite då och då och nu vill jag tacka för alla trevliga kommentarer du lämnar hos mej! VARMT TACK!!! Du glädjer mej mycket!

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...