fredag 29. mai 2015

Kort i grønt

Inne på Scrapping.no kjører de månedlige utfordringer. Og for mai var det et inspirasjonbilde i flotte grønne farger. Og jeg ble inspirert og satte i gang. Hei - to dager igjen til fristen. Dette skal gå bra! Og fra jeg satte i gang i ettermiddag så gikk det bare få timer med scrappe-kos så var jeg ferdig. Mens jeg flytter rundt på stæsj og pynt, tar jeg en liten kikk på reglene. Og finner ut at utfordringen gjelder LOer... Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Jeg ble inspirert OG jeg fikk brukt materialer fra restehaugen.

Poststempler fra Kort & Godt. Klem fra Ladybug & friends. Kunsten å være... - fra Papirloftet (som dessverre ikke eksisterer lenger).





1 kommentar:

  1. Et sommerlig og flott kort! Stilig pyntet med fugler og blomster. Og stilig med poststemplene! Sånne detaljer glemmer jeg alltid å bruke.
    Synd du ikke fikk vært med på utfordringen likevel, men du fikk jo inspirasjon til å lage et fantastisk flott kort. Det er gevinst i seg selv :)
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...