mandag 6. april 2015

Sommerkort

Her kommer et kort laget til en av påskeutfordringene inne på Scrapping.no. Vi skulle la oss inspirere av dette bildet. Jeg fikk sommerfølelse med en gang. Så da var det bare å lete frem materialer som passet i fargene. "Barte-punchen" hadde jeg nesten glemt av at jeg hadde, men blir nok å bruke den litt fremover.




Og sånn ble resultatet. 




Da var påsken over for denne gang. Nå kommer våren for fullt, og vips så er det ikke lenge til jeg får bruk for dette kortet.

Ønsker alle en HERLIG vår!


3 kommentarer:

  1. Jeg synes bare, at det her kort er herligt med herlig på, og jeg bliver i godt humør af farverne, motivet...alt. Jeg har på fornemmelsen, at du fik et kreativt boost af at være på træf. Kan det stemme? Jeg synes i alle fald, at du er blevet mere løssluppen som scrapper efter det. Dejligt!

    SvarSlett
  2. For et sommerlig og fint kort du har laget. Herlig motiv og bartepunchen fant sin rett :-)

    SvarSlett
  3. For et herlig kort, Irene! Her oser det sommer og varme ja :) Og Hilda er jo så herlig :)
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...