torsdag 23. april 2015

Konfirmasjonskort med tag

Jeg har sett så mange flotte kort laget av papirposer, så det fikk jeg også lyst til å lage. Fant en liten pose som var gjenglemt blant alle scrappesakene. Og hadde noen tager i str #8 som passet til. Det ble et riktig jentete kort i farger og med en del blomster. Stempler fra KaBoks, Kort & Godt og Norsk Stempelblad.



Ser jeg har glemt å feste bånd til selve tagen. Så må ta et lite dykk i bånd-esken for å se om jeg finner noen som passer. Det er også litt plass igjen på fremsiden til å få med navn på konfirmanten hvis man ønsker det.




4 kommentarer:

  1. Flott og ungdommelig kort :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig det ble! Lekkert papir, nydelig fargelagt motiv og nydelig pyntet med vakre blomster.
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Nydelig posekort. Digger motivet du har brukt, også synes jeg det konfirmant stemplet er så utrolig flott :-)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...