fredag 10. april 2015

Dåpskort

En koselig kollega ønsket å bestille et dåpskort til sin niese. Og jeg takket ja til oppgaven. ♥ Ønsket var et kort i lyse farger med rosa detaljer. Fikk også med navnet på dåpsbarnet og dato for dåpen.




Nydelige mønsterpapirer fra Bildmålarna. Tekststempel fra Kort & Godt. Motiv fra nettet. Kortet er forholdsvis enkelt pyntet da jeg ville at mønsterarket skulle komme frem.



En søt bamse-charm fikk plass sammen med blomstene. Sydde sømmer rundt motiv og panelene. Det synes jeg gjør seg veldig godt. Også et poeng med tanke på at kortets giver er flink til å sy klær.


God plass inni kortet til egen tekst.


Dette var et kort jeg  virkelig koste meg med å lage, og brukte god tid på. ♥

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort, herlige farger og mønsterarket var kjempefint :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpskort! Så vakkert du har dandert blomstene! Gjør seg veldig godt med søm, det er jeg helt enig med deg i.
    Ønsker deg en fin søndag :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Ett riktigt vackert kort med många fina detaljer! Vackra blomster och sömmarna har du verkligen lyckats med. Det blir aldrig sådär snyggt när jag försöker sy på mina kort... :(

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...