mandag 28. april 2014

Bryllupskort

Da kan jeg endelig vise dere dette bryllupskortet som jeg laget ferdig i påska. Jeg vet kortet er kommet frem og at paret er godt gift. ♥ Synd vi ikke klarte å få det til, slik at vi også kunne vært med og feiret den store dagen deres. Men våren er en hektisk tid og det er mye som skjer.


Motivet har jeg funnet på nett. Har ellers brukt Bazill, mønsterark fra Basic Grey - Cappella, My Minds Eye - Stella and Rose - Mabel "Love" Letters paper. Tekststempler fra Kort & Godt. Charm fra KortHobby. Hjertedoilies, halvperler, og diverse blomster.


Synes fargene i bildet var så herlige, og motivet morsomt - så bare "måtte" bruke det på dette kortet.

Nå er det tid for å konsentrere seg om konfirmasjonsforberedelser her i huset. En knapp måned igjen til den store dagen. ♥

Plutselig tilbake!

Håper dere nyter våren - for det gjør jeg.


11 kommentarer:

  1. Så nydelig kort! Herlig bilde og lekkert pyntet.
    Takk for kommentaren i min blogg. Enig at jeg gjerne skulle hatt flere av det ene utklippsbildet :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert bryllupskort! Herlig bilde :) Nydelige farger og pynt!
    Lykke til med konfirmasjons forberedelser! Du har klart det før, du klarer det igjen :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Et nydelig bryllupskort og kjempeflott pyntet!

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort med lekre detaljer...

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort!! Ha en riktig fin helg :)

    SvarSlett
  6. Kjempe flott kort og likte også det bilde du har brukt.

    SvarSlett
  7. Ett riktigt härligt bröllopskort!

    Ha en fin söndag!

    SvarSlett
  8. Lekkert bryllupskort :)
    Linda

    SvarSlett
  9. Så flott, de er heldige de som får kortene du lager:)

    Lykke til med konfirmasjonsforbredelsene. Jeg er sikker på at du kommer deg i land, det var først siste dagene at trådene ble nøstet her - utrolig hvor mye en rekker på kort tid hvis en må;)

    Ønsker deg ei god ny uke
    varm klem:)

    SvarSlett
  10. Lekkert bryllupskort! Herlig motiv:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  11. Så koselig kort, det blir nok ett kjært minne for brudeparet.

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...