onsdag 29. februar 2012

Lengter etter vår...

Jeg lengter etter våren, og det er jeg nok ikke alene om. Jeg er passe lei av snø, isete veier, snøslaps, regn, forslåtte knær, tykke vinterklær m.m. Jeg ønsker meg sol som varmer i ansiktet, hestehov som kikker opp fra bakken, krokus som blomstrer, bare veier. Har allerede registrert at småfuglene har begynt å kvitre på morgenen - så det er håp. Nå er jeg veldig klar for ny årstid, men må vel være forberedt på noen tilbakeslag ennå.

Mens jeg venter så forkorter jeg tida med å lage kort. Og da trekkes jeg mot lyse og vårlige farger. Mønsterpapir fra Maja Design - "Crea Diem - Fånga Dagen". Motivet er fra Gorjuss Girls. Pebblesen er fra madebyjanet.etsy.com. Swirl fra Magnolia.


2 kommentarer:

  1. Martesnuppa i huset29. februar 2012 kl. 17:44

    Kjempefint kort, knallbra!! Michelle kommer til å elske kortet..
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!
    Herlige detaljer og veldig fint fargelagt stempeltrykk.
    Hvor er mønsterarket fra? Og swirlene?

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...