onsdag 8. juni 2016

Du er super - Clean and simple

Her er nok et kort som ble laget på treffet i Tromsø. Utfordringen var enkel og grei - clean and simple. Denne stilen er ikke noe jeg føler meg særlig dreven i. Men artig å prøve litt nytt. På disse kortene skal det helst være mye hvitt, og enkelt dekorert.


 

SUPER er en die fra kaboks. De andre bokstavene er stanset ut med et alfabet fra Kort &Godt.
Det øverste hvite panelet er montert på limputer for å få litt ekstra dybde til den petrol-blå/grønne kartongen under. Noen dotter ble den eneste ekstra dekoren her. Har fått litt dilla på slike dotter, så har noen ekstra i bestilling som kommer i posten snart. "Må ha" de i flere forskjellige farger, med og uten glitter.






3 kommentarer:

  1. Dette var super enkelt og meget lekkert.
    Liker av og til at noe er enkelt, dette falt i smak her hos meg.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Enkelt og elegant. Eg får meir og meir sansen for kort i CAS stilen.

    SvarSlett
  3. Veldig stilig! Det er søren ikke så lett å lage CAS kort! Jeg får det ikke til. Men det gjør tydeligvis du :)
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...