søndag 15. februar 2015

Ett Trykk feirer jubileum - ATC

Scrappebladet Ett Trykk feirer 10-års jubileum i år. Og det markerer de med å gi oss diverse utfordringer på bloggen sin. En av utfordringene er å lage ATC. Det har jeg laget en del av, selv om det begynner å bli en stund siden.

Forkortelsen ATC står for Artist Trading Cards. Det viktigste er kanskje størrelsen, den skal være 6,4 x 8,9 cm. Og så står man helt fritt til hvordan man ønsker å dekorere den. De fleste velger nok å dekorere den med pynt som ikke stikker særlig opp fra overflata. De er gjerne enklere å oppbevare i mapper/permer da. Slike kort skal ikke selges, men gis bort eller byttes. På baksida skriver man hvem som har lagd den, evt tittel, og om den er lagd i en serie på flere. Dato/årstall er også kjekt å ha med.




Mitt bidrag til utfordringen blir denne vår-inspirerte ATCen. Nok en gang i restepapir-modus. :-)



4 kommentarer:

  1. Alltid fint att få använda sej av restepapir, och ATC i sitt lilla format är ju perfekt för ändamålet!

    Jättegulligt litet vårinspirerat kort med skön stämning!

    SvarSlett
  2. Det første jeg tænker på, når jeg ser dit ATC er : dejligt! Det er et nydeligt motiv, og du har virkeligt matchet motivet med baggrunden på en delikat måde med de rette farvetoner. I like it!

    SvarSlett
  3. En nydelig atc! Jeg har aldri kommet så langt at jeg har fått laget en eneste en... kanskje en dag jeg får god tid :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. For en søt ATC, så fint motiv og fargene på ATCen passet så godt til motivet :-)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...