mandag 23. september 2013

Ny LayOut

Inspirert av Jonnas blogg og ScrapFriends-bloggen har jeg prøvd meg på en ny LO. Kjempeartig å prøve nye teknikker. Men noen ganger trenger en litt hjelp og nye ideer for å komme i gang. Og det passet bra å bruke tre av de bildene jeg hadde liggende klar fra i sommer. Så istedet for å lete frem mønsterark som kunne passe, laget jeg bakgrunnen selv. Dette kommer jeg garantert til å prøve meg på igjen, pluss øve meg på å bygge opp litt lag-på-lag.


Har brukt stensiler fra The Crafters Workshop - Honeycomb, og Tim Holtz - stencil - Dot Fade. Forskjellige farger Distress Inks fra Tim Holtz. Ord i tre-finer / wood veneer fra wycinanka.net som er farget med Distress Inks. Diverse blomster og alfabet-stickers. Tallene er thickers fra American Crafts.


Egentlig så er bildene tatt i omvendt rekkefølge, men syntes jeg kunne bruke dem på denne måten istedet.

Ønsker dere en ny flott uke!

Tusen takk for alle koselige kommentarer - setter stor pris på det. ♥
Thanks a lot for all your nice comments. I really appreciate it. ♥


6 kommentarer:

  1. Nydelig LO. Fargene passer så godt sammen med kjempefin bakgrunn. Ser så kjekt ut å lage egne bakgrunner.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott lo! Det er bare å fortsette med stensiler - det ble kjempekult! Nydelige farger og nydelig pyntet!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  3. Lækker LO, men jeg må advare dig....når man først er gået igang med stenciler og maling, så er det ikke let at go back :-) Jeg klarer næsten ikke at lave noget uden. Ikke at det er nogen krise - jeg lever godt med den afhængighed.

    Ha en fin-fin tirsdag!

    SvarSlett
  4. Kjempestilig LO! Den bakgrunnen ble så flott! Absolutt noe for deg, Irene, fortsett å lage bakgrunner selv!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Så kul bakgrunn du har laget da , stilig oppsett å fine farger til bildene =)

    SvarSlett
  6. You actually make it appear so easy together with your presentation however I to find this matter to
    be really one thing which I feel I might by no means understand.
    It sort of feels too complicated and extremely huge for me.
    I am having a look ahead on your next submit, I will attempt to
    get the hold of it!

    My web page - error 0x80070570 ()

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...