fredag 29. mars 2013

Herlige dager...

 


Da var hyttepåska over, og hjemmepåska har startet. Vi har gått på ski, og det var faktisk herlig å bruke kroppen på den måten igjen. Koselig å ta med mann og barn opp i det området som var mine trakter i oppveksten, i helger og påskeferier. Å gå i de samme skiløypene med mine jenter som jeg gjorde i min oppvekst.

Vi har grillet pølser, gravd i snøen, og gått på ski i sånne snøbyger at det var vanskelig å se hvor veien bar. Iallefall med briller uten  "vindusviskere". Ingen fall eller brukne bein. Men vi var ikke så langt avgårde på fjellet slik at vi ikke visste hvor vi var og det var aldri noen fare på ferde. Selv om været ikke var på topp, så er det også en erfaring å ta med seg. Kan ikke bare sitte inne og vente på sol og vindstille, da går tida ifra en.

Nå skal vi tilbringe de siste dagene hjemme. Sola og finværet har kommet, så det blir nok litt tid ute i solveggen og noen turer i nærområdet. Hobby, håndarbeid, krim på TV eller i ei bok, puslespill, god mat... Vi lider ingen nød.

 

Fortsatt god påske!

 

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har hatt det kjempekoselig :) Vi har ikke kommet oss avgårde på hytta. Det blir bare hjemmepåske på oss i år. Men det er helt greit, jeg har det helt fint her hjemme :) Ønsker dere en fortsatt god påske!
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...