søndag 10. mars 2013

Braver than you believe

I dag har jeg kost  meg med Art Journaling. Det var nesten så fingrene mine var like fargerike som sidene, men har tatt noen runder med såpe og vann, og fått bort det meste. Maling og farger på fingrene må en bare regne med, og det gjør ingenting så lenge en har det moro og koser seg.



Jeg har brukt forskjellige farger i sprayer fra Dylusion og stensiler fra samme produsent. Stempel fra Dina Wakley, sort og turkis akrylmaling er det også litt av. Googler du på nettet kan du finne mange fine sitater som kan passe til. Her har jeg brukt diverse alfabetstickers, er litt glad i slike alfabet merker jeg. Og til slutt en hvit penn litt her og der.

Tusen takk for koselige besøk og kommentarer! ♥

9 kommentarer:

  1. Så fint:) Liker den fargekombinasjonen godt og det sitatet du har brukt var bare nydelig!

    Håper du har hatt en fin søndag, her er det klarvær og skinnende sol - vi koser oss fortsatt med innedager og planlegger litt pussel for å få tiden til å gå:)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott AJ ! :)
    Fargene var knallfine og jeg digger det harlequin-mønsteret...også så stilig når du har tegnet hvite streker inni :)
    Skikkelig fin ! :)

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott AJ! Flotte farger og flott stensilbruk, og Dina Wakleystempelet er bare digg!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  4. Ååå, den var KNALLFIN!!! <3
    Også trengte jeg den litt selv også i dag kjenner jeg.
    Tusen takk for at du deler!

    Stor klem <3

    SvarSlett
  5. wow, hvilken fargebruk da.....knallstilige detaljer også å se på her....takk for titten

    SvarSlett
  6. Den er SÅ lækker Irene! Fine farver og kloge ord - det har vi brug for hver dag!

    SvarSlett
  7. gorgeous journal spread! love the colors and the silhouette!

    SvarSlett
  8. Kjempefin!! Herlige farger!

    Janne:)

    SvarSlett
  9. Flott AJ og herlig tekst til!
    På papirfesten kjøpte jeg også det stempelet av Dina Wakley, men jeg har ikke hatt tid til å prøve det ut enda :) Og en AJ bok har jeg også fått i hus :)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...