fredag 25. november 2016

Julehilsen

Kom over dette engle-motivet og synes fargene var så fine. ♥ Så da var det bare å lete etter kartong og papir som passet. Arkivet av mønsterark begynner å ha en viss størrelse, så det er moro når man finner noe som passer perfekt til prosjektet man holder på med. Og ikke minst - bruke opp litt av det man har. (Uten at det egentlig monner noe særlig. Men det trenger vi ikke henge oss opp i. :-) )





Blir med på disse utfordringene:


Scrap from your heart - #3 Jul - 28/11

Papirplaneten - #11 Jul  - Blått, hvitt og sølv - 30/11

Kreativ Hobby - November - Engler og god jul - 30/11

Kort o Mania - #163 - Alt er lov - 30/11

Nordsalten Hobbyklubb - #150 - Alt er lov - 30/11



Om to dager er det 1. søndag i advent. Og jeg ser frem til å finne frem og henge opp julestjerner i vinduene og sette frem adventsstaken. For ute er det mørkt, det regner og den lille snøen vi hadde har forsvunnet. Jeg tror jeg er i mål med å lage de julekortene jeg trenger. Har "bare" igjen å skrive dem alle sammen, og få sendt dem avgårde. Vi har hatt en runde prøvebakst med lussekatter og sjakkruter. Begge deler ble godkjent, - og er allerede spist opp. Mulig noen synes jeg er sent i gang, men selv er jeg bra fornøyd med iallefall ha fått kjøpt hele 2 - to - julegaver pr. dags dato. 

Ønsker alle ei fin og koselig adventstid!



7 kommentarer:

  1. Så fint kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett
  2. Nydelig englemotiv.
    Likte blåfargen du har brukt her.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Nydelig englekort i en herlig farge.. me like
    Takk for at du er med på november utfordringen til Kreativ Hobby
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  4. Arka dine var lekre til kortet :) Fint oppsett av blomar! Takk for du deltar hos Kort O Mania! Beste helsing DT-Gina.

    SvarSlett
  5. Nydelig....
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  6. Så vakkert kort! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  7. Gratulerer som vinner i November utfordringen hos Kreativ hobby. Beklager at jeg er så sen med å skrive.
    Send meg en mail på kreativhobby.katarina@outlook.com
    så sender jeg deg et gavekort.
    Med vennlig hilsen Katarina

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...