søndag 20. desember 2015

Hjertelig julehilsen

Et julekort i tradisjonelle julefarger måtte det også bli. Her er det preget mønster og glitter i selve papiret. Enkelt dekorert med kantpunch og noen blomster og pyntebær. Og som vanlig kan jeg si - så er motivene fra StudioLight.




Det ser veldig dårlig ut for en hvit jul i Trøndelag. Men det er liksom snø, kulde og vintermotiv som gjerne blir på julekortene. Tror nok de aller fleste ønsker seg hvit jul, lik de som oftest var i barndommen. Selv om det nok var snøfrie juler innimellom da også.





Da er hele familien samlet for å feire jul sammen. Studenten har kommet hjem fra hybeltilværelse i Oslo. Og håper vi får noen fine og gode dager sammen. ♥

Er du i rute med juleforberedelsene? Jeg er "litt på hæla" som vanlig. Men i dag er juletreet kjøpt - edelgran som vanlig. Og det så faktisk veldig fint ut - siden jeg valgte det selv. *hihi* Tok en rask tur innom et søndagsåpent kjøpesenter og fikk kjøpt noen julegaver til. Godt å kunne krysse av flere punkter på huskelista. 

1 kommentar:

  1. 2 flotte julekort igjen :) Du har da fått laget ganske mange i år? Jeg klarte faktisk 52 julekort, hvorav 2 ble laget i romjula i fjor. Men ganske fornøyd med antallet. Likevel måtte jeg lage 2 i full fart i siste liten. Fikk meg ikke til å plukke fram noen gamle kjøpekort.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul! Koselig å få datteren hjem igjen :) Kos dere masse!
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...