onsdag 31. mai 2017

Babykort

Altså, noen ganger går det litt fort i svingene. Det er ei stund siden jeg lagde dette kortet, men ville ikke vise det frem før de nybakte foreldrene hadde fått det i posten sammen med en hilsen. Finner ut at jeg har glemt å ta bilder av innsidene og etter at jeg satte på navn på forsida. Men sånn får det bli denne gangen.




Motiv fra nettet. Mønsterarkene er fra Papirdesign. Tekststempelet er jeg litt usikker på - mulig det er fra Kreativ Hobby. Kjedelig når norske produsenter forsvinner etterhvert. Charm fra Korthobby.


I siste liten så slenger jeg med på utfordringene til


Papirdesign - Mai - Baby - 31/5

Korthobby - Mai - Alt er lov med metall - 31/5







4 kommentarer:

  1. Så søtt og fint babykort! Tusen takk for at du deltar inne hos Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett
  2. Så søtt babykort. Fin med brunt og rosa i lag

    SvarSlett
  3. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...