mandag 6. februar 2017

Kondolansekort

Jeg fikk en bestilling på flere kondolansekort, noe som enkelte ganger kan være vanskelig å lage. Dess mer man er berørt av et dødsfall selv - jo verre og vanskeligere kan det være å lage dem. Jeg synes at disse kortene er finest når de er rene og enkle i stilen. Men tenker også at de ikke nødvendigvis MÅ holdes i svart og hvitt. Jeg vet ikke om alle kortene kvalifiserer til å kalles Clean & Simple, men jeg føler de er ganske enkle.  Blomsterbildene har jeg funnet på nettet. Størrelsen på kortene er 10 x 15 cm. Tekststemplene er fra forskjellige produsenter, uten at jeg husker hvilke.




Blomster-dien er fra Memory Box - Chandra Stem die. 




Dien Varme Tanker er fra kaBoks


Blir med på disse utfordringene:


Scrappegarasjen - #31 CAS - 10/2

Kort o Mania - #169 Bruk av dies/punch - 15/2




4 kommentarer:

  1. Nydelig. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Nydelige!
    Takk for at du deltok på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  3. Disse kondolansekorta ble flotte!
    Er enig med deg at det kan være vanskelig å lage kondolansekort, spesielt når man kjenner den det lages til.
    Ha ei fin helg,klem

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...