fredag 1. april 2016

Shabby chic-kort

Den andre helga i mars dro jeg på scrappetreff i Tromsø - Scrapp med hjertet. Det var andre året jeg var der, og det kan se ut som det kan bli en god tradisjon å dra dit. ♥ I år kom Hilde Røisehagen og holdt kurs for oss. Posekort i Shabby chic-stil. Artig å få ny inspirasjon, tenke litt annerledes og ta  med seg noen tips og triks.









De siste detaljene ble ordnet og limt på etter at jeg kom hjem. Stanset ut GRATULERER i en litt mørkere kartong som passet fint i fargene, og som vises litt ekstra på kraftkartongen. Morsom å bruke retroblomst-punchen igjen også. Kanskje jeg skal ta i bruk punchene mine også - har 3 størrelser av disse blomstene.




3 kommentarer:

  1. Så delikat kort! Og retroblomst-punch er eit must. Eg bruker dei to minste mykje på korta mine. Spesielt på innsida av korta der det ikkje er plass til "tjukke" blomster.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Kan tenke meg det var et hyggelig og lærerikt kurs! Hun er jo så flink, og det er du også! :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Du lager så flotte kort, fra gutte kort til babykort, stor variasjon og flotte delikate farger ;) Tusen takk for fine kommentarer på min blogg, ja det ble hjemmefødsel på min datter, det tok under 1 time fra første ri til jenta var ute ;)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...