torsdag 18. april 2013

Live everyday

Nå var det jammen på tide med noe nytt her. Ser at det stadig er noen på besøk, og nå fortjener dere noe nytt å se på. I det siste har jeg kommet over flere fine tutorials/videoer om tag'er på nettet. Og blitt så inspirert at jeg bare måtte prøve selv. Teknikkene sitter ikke helt i fingrene enda, men det kommer seg med litt mer øving vil jeg tro. Her kommer resultatet fra sist helg.



På denne har jeg brukt:

Manilla tag #8
Distress Inks - Tim Holtz - diverse farger
Figurstempel - Dina Wakley - "Silhouette Script"
Tekststempel - plate med flere tekster - Tim Holtz - "Simple Sayings"
Stempel blader - Dylusions - "Further around the edge"
Ink spray - Dylusion "Bubblegum Pink"
Maling - Art Anthology - Dimensional  Gel Paint "June Bud"
Seambinding-bånd farget med Distress Inks
Rhinestones



Og på denne brukte jeg:

Manilla tag #8
Distress Inks - Tim Holtz - diverse farger
Stempel - Unity Stamp - "Fly free with me"
Tekststempel - Unity Stamp - "enjoy. explore. believe."
Stempel - Dylusion "Around the edge"
Seambinding-bånd farget med Distress Inks.
Bånd, charm



Et nærbilde av den ene tag'en. Synes teksten på dette stempelet er så fin. 



Synes baksidene på tag'ene ble litt kjedelige med slike fargerike forsider. Så da ble det litt fargemiks på baksidene også. Det bli mer gjennomført på begge sider. Spennende at man aldri vet helt hvordan resultatet blir når man holder på.

Jeg har gjort det til en vane å notere ned hvilke produkter/stempler jeg bruker på prosjektene mine her på bloggen. Skal jeg fortsette med dette, eller er dette noe folk ikke bryr seg om? Jeg vil tro at de som har vært i gamet en stund vet hvor de skal finne ting. Men jeg ønsker ofte å vite navn på ting når jeg kommer over noe fint eller interessant i en blogg, og tenkte kanskje det var flere som meg. 

Hva tenker du? Legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes. 


Ha en fin dag!
Hilsen Irene, som er glad våren har kommet. ♥



7 kommentarer:

  1. Så stilige, Irene! Herlige farger og stempler.
    Jeg er ikke flink til å skrive hva jeg har brukt, og sjekker sjelden lista hos de som gjør det. Men vet jo at mange er kjempeflinke til å liste opp alt og at mange synes det er viktig informasjon.
    Ha en fin dag :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. flust av lekre tag's her, med e flotteste farger og detaljer da.....knallstilige -alle som en....

    SvarSlett
  3. Dette var utrolig stilige tager! Herlige farger, og så flotte detaljer på. Likte særlig den med sommerfuglen! Kjempeflott!

    SvarSlett
  4. Knallflotte tags begge to, men bakgrunnen på "belivetagen" er helt nydelig!
    Ang matrialliste, så leser jeg dem sjeldent, men de er veldig greie hvis jeg lurer på no ;o)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  5. Synes tag'ene dine ser heilt proffe ut :)
    Eg pleier å skrive ei kort materialliste til innlegga mine - spesielt dies, stempel, mønsterpapir og puncher som er brukt synes eg er greit å vite kor er frå.
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  6. Nydelige Tags!Dette kan du


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  7. Så utrolig mye flott du har laget! ♥

    Jeg liker veldig godt å kunne sjekke hva som er brukt, når jeg ser noe stilig. :)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...