søndag 13. januar 2013

Nytt år - nye muligheter

Da er jeg tilbake igjen. Klar for et nytt år. Jeg har ikke laget meg noen nyttårsforsetter. Gidder ikke liste opp det ene og det andre man bør slutte med, eller trene slik eller sånn.  Men inspirert av Åshild , har jeg istedet laget meg ei liste over ting jeg har lyst til å gjøre, i året som kommer. Og et av punktene på den lista er å scrappe flere LOer. Så med et bilde tatt med mobilen nyttårsaften, så heiv jeg meg i gang. Og det ble en god miks av Bazill, forskjellige mønsterark, alfabetstickers og stickers med ord, Rhinestones, og bling-swirl. Punchede snøkrystaller fra Martha Stewart, brads og rondeller. Måtte lure med noen blomster. En klokke-charm  fikk også være med som symbol på at tiden går og at et nytt år er på vei. Jeg brukte vel nesten lenger tid på å finne ut hvilket alfabet jeg skulle bruke til tittelen, enn hva jeg gjorde på å sette det hele sammen.








Jeg blir med på følgende utfordringer: 

Ett Trykk - Trykkpressa Januar 2013 - klokker
Kreativ scrapping  - Noe nytt
Scrap'a'Long - Utfordring #23 - Glitter & stas


Tusen takk for besøket! 


13 kommentarer:

  1. Jippi, en lo! Denne ble jo kjempeflott! Herlig bruk av mange mønsterark, flott med snøstjernene, billettene og klokken :o)
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  2. Dette ble en kjempefin LO ! :)
    Jeg likte veldig godt fargene og papiret du hadde plukket ut så jeg var spent på resulatet. Dette klarte du jo med glans :)
    Flotte detaljer med snøstjernene og klokken med sløyfe var utrolig søt :) Herlig med swirlen også.
    Flott LO ! :)

    SvarSlett
  3. Så flott den ble. Flotte papirer og fine detlajer.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Hej Irene, jeg synes din LO blev nydelig. Den er harmonisk og leken (ups..kan pludselig ikke huske det danske ord)samtidig. Du har brugt lækre papirer som passer godt til billedet og så har du sat blomster og snekrystaller sammen. Det havde jeg aldrig tænkt på, men det fungerer som bare det!

    SvarSlett
  5. Nydelig LO!! Kjempefine farger og mange fine detaljer :)
    Takk for kommentarer i bloggen min :)

    SvarSlett
  6. Härlig LO i fina färger och med många detaljer att upptäcka!

    SvarSlett
  7. Så lekker LO du har laget! :-) Likte oppsettet veldig godt, og fargene du har brukt var nydelige :-)

    SvarSlett
  8. Wow så flott LO! Lekre farger, masse flotte detaljer og flott oppsett! Dette likte jeg kjempegodt!
    klem Unni

    SvarSlett
  9. lekker LO!! Flott oppsett og masse fine detaljer!! Liker at du har brukt blomster og snøkrystaller sammen!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  10. For en lekker LO!!
    Fantastiske detaljer og herlig lag på lag effekt. Nydelig sammensatt
    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til.
    Håper å se deg igjen på vår neste utfordring også
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  11. Kjempefin LO - likte fargene! Tusen takk for ditt bidrag til Trykkpressa:)

    SvarSlett
  12. Nydelig LO. Mønsterarkene er satt sammen på en kjempefin måte, farger og mønstre passer perfekt, ser tilfeldig ut, men tipper at det ikke er det :)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...