onsdag 18. april 2012

Oss to - LO

Selv om det har vært stille på bloggen har jeg puslet med flere prosjekter. Først ut kommer en LO med bilde av meg og min kjære. Lyset og midnattsola i Nord-Norge er noe spesielt, og de varme fargene synes jeg er så fine.

Det vil nok aldri komme fulle album med LOer i bokhylla mi, men jeg synes det er så artig å prøve nye ting. Det er jo bare et skritt videre fra å lage kort - større format pluss bilder. Men jeg er bare helt i startgropa (dette er LO nr. 5 totalt) og jeg har ennå mye å lære.



3 kommentarer:

  1. Bilden åt rätt håll, ser jag *ler*

    Vilket helt uuuunderbart foto!!! på en väldigt vacker LO!!!

    SvarSlett
  2. Så lekker en LO! Synes du er flink, skulle ikke tro du er i startgropa som du sier:)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...